Weöres Sándor versek, jó zene, ideális nyáresti program, kell ennél több? A Margó Feszt WeörEstjén jártunk.

weorest.jpg

(kép: https://www.facebook.com/events/312422088915168/ )

Azontúl, hogy Weöres és vers-koncert nem tudtam, mire számítsak. De ráértem - meg amúgy is, kinek van kedve az érettségire tanulni? - és érdekesnek hangzott, úgyhogy elmentem. Nem bántam meg.

A Horváth Kristóf (alias Színész Bob) által rendezett bő egy órás est különleges élmény volt. Elsőre váratlanul ért a számomra szokatlan megvalósítás (eddig hagyományosabb, "szavalós" előadásokkal találkoztam csak, ha versekről volt szó), és kellett egy kis idő, amíg rá tudtam hangolódni, de mikor sikerült, onnantól már vitt magával az előadás. Horváth Kristóf és Tengler Gergely nemcsak egyszerűen elmondták a verseket, hanem rappelték, énekelték, mindezt Eged Márton és Szarvas Dávid zenéjével kísérve. Közben a háttérben ment a vetítés, mely tovább színesítette az estet.

A versek, a zene és a vetítés együtt hihetetlen hangulatot teremtett. Egy pillanatig sem volt unalmas, egymást váltották a verses és a zenés részek, illetve a kettő egyvelege. Bár néha nem teljesen értettem a szöveget, de ez nem okozott gondot, a ritmus vitte magával az embert. Számomra a zene dominált, Szarvas Dávid (perka, beatbox, loopstation) és Eged Márton (basszusgitár) adta meg az előadás alaphangját.

Összességében nagyon jól éreztem magam, egy pillanatig sem bántam meg, hogy elmentem! Az est a Margó Feszt keretében került megrendezésre, amely még június 15-ig tart, szóval ajánlom mindenkinek. Rengeteg izgalmas, ingyenes program várja az érdeklődőket, szerintem megéri elmenni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://3jegy.blog.hu/api/trackback/id/tr876300271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása